Magiczny klimat stylowej mody ślubnej, weselnej i okolicznościowej. Międzynarodowa branża specjalistyczna złożyła zamówienia na kolekcje 2020 na INTERBRIDE.
Podczas trwającego 3 dni święta mody ślubnej, weselnej i okolicznościowej tegoroczną edycję INTERBRIDE w Düsseldorfie odwiedziło około 5 000 gości. Przed rozpoczęciem nowego sezonu targi branżowe zaprosiły międzynarodowych sprzedawców detalicznych na 7 edycję INTERBRIDE. Od 4 do 6 maja 2019 r. złożono zamówienia na najgorętsze trendy i stylizacje, które pary młode i goście weselni będą nosić w 2020 roku.
Düsseldorf, 16 maja 2019 r. – pokaz rozpoczął się od niespodzianki w postaci występu kwartetu smyczkowego, który powitał gości muzyką na żywo. W rytmie rozbrzmiewających w tle melodii popularnych piosenek pojawiła się kolejna atrakcja: wybieg z designerskimi strojami, który skąpany w efektach świetlnych stanowił idealne tło do wielu genialnych zdjęć. Wspaniałe powitanie i przyjęcie gości z całego świata to niewątpliwie ogromny sukces twórców tegorocznych targów.
Organizatorzy zachwycili wszystkich oryginalną i nowoczesną kompozycją setek zwisających z sufitu wazonów wypełnionych białymi kwiatami na centralnym placu, spełniając tym samym wysokie oczekiwania nawet najbardziej wymagających gości przybywających do Düsseldorfu. Od samego początku INTERBRIDE to nie tylko czołowi międzynarodowi wystawcy, to także niepowtarzalna atmosfera, dzięki której targi wyróżniają się na tle konkurencji.
Wybitna grupa najlepszych wystawców „Dotrzymaliśmy słowa. INTERBRIDE po raz kolejny okazało się wyjątkowym spotkaniem branżowym. Około 5 000 gości z ponad 50 krajów złożyło swoje zamówienia na sezon 2020 u naszych 180 wystawców, wśród których znalazły się wiodące na rynku marki, takie jak Sincerity, Mori Lee czy Essence of Australia”, mówi Ulrich Wendel, dyrektor zarządzający targów. „W ten sposób udało nam się osiągnąć znaczący wzrost pod względem „międzynarodowego” charakteru naszej imprezy”, dodaje, gdyż w roku ubiegłym w targach uczestniczyło 40 krajów. Łączna liczba odwiedzających pozostała niezmiennie wysoka, co sprawiło, że ogólny bilans wyszedł zdecydowanie na plus. Zdaniem Ulricha Wendela fakt, że około 40 procent gości pochodziło z zagranicy, w tym nawet z takich krajów jak Australia czy Brazylia, pozwala wysunąć bezsprzeczny wniosek, że organizowanie targów w tym właśnie miejscu z roku na rok wzmacnia ich pozycję w branży nie tylko w Europie, ale także poza jej granicami.
Międzybranżowa wymiana
Okazją do profesjonalnej i osobistej wymiany poglądów i informacji były zaaranżowane przez organizatorów sobotnie i niedzielne wieczory w formie pogawędek biznesowych, podczas których serwowano znakomite przekąski i drinki. W fantastycznej atmosferze wszyscy uczestnicy rozmawiali o codziennym biznesie, nowościach, trendach i zmianach na rynku. Nowe nurty i tendencje w branży wyznaczają niewątpliwie opinie wystawców, którzy zdecydowanie chwalili jakość prezentowaną na stoiskach i nad wyraz pozytywnie ocenili zawierane transakcje i składane zamówienia. „Nasze targi to bardzo wpływowa impreza, która kształtuje wizje na sezon 2020. Otrzymujemy informację zwrotną od wielu przedsiębiorstw, że udział w naszych targach jest dla nich sprawą bardziej niż oczywistą. To, co możemy zaobserwować podczas INTERBRIDE, jest prekursorskie i wyznacza trendy na kolejny sezon. Jako targi potrafimy inspirować, wzmacniać relacje biznesowe i promować wymianę międzybranżową. To wszystko sprawia, że jesteśmy pierwszoligową platformą B2B na arenie międzynarodowej”, mówi Wendel, podsumowując wyniki. Zapewniają one osobom odpowiedzialnym za organizację targów świetną pozycję wyjściową do przygotowań na przyszły rok.
Skontaktuj się z firmą, o której mowa w tym artykule.
Nie chcesz przegapić najnowszych newsów o trendach ślubnych?
Zapisz się do naszego newslettera
Skomentuj artykuł