The Magical Events

20

Opis

Jako konsultantki ślubne The Magical Events zajmujemy się planowaniem i organizacją magicznych ślubów.

Dzięki naszemu doświadczeniu i wiedzy wiemy jak pomóc Narzeczonym w świadomym podejmowaniu ślubnych decyzji oraz w uniknięciu stresu związanego z planowaniem uroczystości bez fachowej pomocy.

Jesteśmy dla Pary Młodej by przewidzieć nieprzewidywalne, by zawsze mieć plan B lub nawet C i D jeśli będzie to potrzebne.

Dbamy o to, by Wasz ważny dzień przebiegł bezproblemowo od początku do końca. Z nami możecie spać spokojnie, wiedząc, że uroczystość będzie idealna, MAGICZNA i niepowtarzalnie Wasza.

Z The Magical Events nużące i kłopotliwe elementy planowania nie będą Wam ciążyły, a Wy będziecie mogli cieszyć się najbardziej ekscytującymi chwilami.

Wierzymy, że Wasz ślub powinien być prawdziwą celebracją Waszej miłości, a nie zmaganiem się z podwykonawcami lub martwieniem się o budżet ślubny i uzyskanie najkorzystniejszych cen.

  • W ramach naszej KOMPLEKSOWEJ ORGANIZACJI ŚLUBU I WESELA, będziemy pracować dla Was od samego początku do końca – od momentu, w którym nas zatrudnicie do odjazdu ostatniego gościa. Zadbam o każdy szczegół i będziemy Wam towarzyszyć podczas całego procesu planowania oraz w dniu Waszego ślubu.
  • W ramach naszej CZĘŚCIOWEJ POMOCY W ORGANIZACJI ŚLUBU I WESELA, wspieramy przyszłą parę młodą w najtrudniejszych elementach całego procesu planowania. Ten pakiet jest idealnym rozwiązaniem dla tych z Was, którzy mają już zarezerwowany lokal weselny i znaleźli już część podwykonawców.
  • A jeśli wybierzecie KOORDYNACJĘ DNIA ŚLUBU złożymy w całość harmonogram dnia Waszego ślubu i logistykę związaną z ceremonią. The Magical Events zajmie się w Waszym imieniu komunikacją z podwykonawcami, sprawdzimy najdrobniejsze szczegóły i upewnimy się, że wszystko jest zapięte na ostatni guzik.

Zapraszam do kontaktu:

Klaudia Płoska

www.themagicalevents.com

info@themagicalevents.com

+48 722 167 807 

Szczegóły

  • Średnie ceny
  • Jaki jest zakres cenowy usługi?

    Średnie ceny
  • Jakie są warunki płatności / rezerwacji?

    Warunkiem rezerwacji jest podpisana umowa i wpłata zadatku. Płatność podzielona jest na 2 lub 3 raty.
  • Czy pobierana jest zaliczka od Pary Młodej?

    Tak
  • Czy pracują Państwo wyłącznie z określonymi partnerami?

    Brak ograniczeń
  • Jaka jest cena Państwa usług?

    od 3000
  • Co jest specyficznego w Państwa usłudze / produkcie, co go wyróżnia?

    Zawsze dostosowujemy nasze usługi do indywidualnych potrzeb i wymagań Pary Młodej. Specjalizujemy się w organizacji ślubów polskich oraz międzynarodowych. Nasi dotychczasowi klienci pochodzą zarówno z okolic Poznania, jak i z tak dalekich miejsc jak Australia czy Stany Zjednoczone.
  • Jak długo działają Państwo w tej branży?

    kilka lat

Opinia/i (0)

Korzystałeś z tej usługi? Dodaj opinie

0.0 0 opinii

Lista wszystkich lokalizacji The Magical Events w Wielkopolskie:

ul. Szkolna 60-101 Poznań
  • #Średnie ceny