Śluby we Włoszech - Emozioni Per Sempre di Junik Anna

Przejdź do rozmowy Sprawdź dostępność
Firmy
Premium

Śluby we Włoszech - Emozioni Per Sempre di Junik Anna

Przejdź do rozmowy Sprawdź dostępność
Firmy
Premium
  • Cena od: 2 000 zł
  • Wartość główna: Kreatywność

Nazywam się Anna Junik i jestem założycielką firmy "Emozioni per Sempre""Emocje na Zawsze" mającą siedzibę we Włoszech.

Zajmujemy się kompleksową koorganizacją: Ślubów cywilnych, kościelnych, konkordatowych, symbolicznych, zaręczyn, przyjęć weselnych oraz innych uroczystości okolicznościowych we wszystkich regionach Włoch.

Nasze wieloletnie doświadczenie w branży oraz doskonała znajomość przepięknego kraju jakim są Włochy pozwala nam na organizację niezwykle emocjonujących chwil w gronie najbliższej rodziny i przyjaciół. Zajmujemy się wszystkim osobiście i każda Para jest traktowana indywidualnie. Pomagamy we wszelkich formalnościach, dokonujemy wymaganych tłumaczeń na terenie Polski jak i we Włoszech, posiadając stały kontakt zarówno z włoskimi urzędami jak i parafiami. Doradzamy w wyborze miejsca ceremonii, przyjęcia, miejsc noclegowych, transferów jak i wszystkich dodatkowych usług, którymi Para i rodzina jest zainteresowana nie pobierając żadnych dodatkowych prowizji (czyli usługi fotograficzne, klipy video, ujęcia z drona, wybór muzyki, usługi florystyczne, fryzjerskie, wynajem auta do ślubu itp.). Polecamy najlepszych usługodawców w danym regionie, negocjujemy ich ceny, a Państwo przeglądają proponowane oferty i decydują.

Kluczem do naszego sukcesu jest PASJAktóra odzwierciedla się w każdej uroczystości przez nas organizowanej :) W dwóch słowach - SPEŁNIAMY MARZENIA.

Nasze uroczystości są bajkowe, wzruszające, wyjątkowe dzięki naszemu ogromnemu zaangażowaniu.

Włochy są przepięknym krajem podzielonym na 20 regionów posiadający mnóstwo wysp, jezior i romantycznych scenerii.

Różnią się klimatem, kulinarnymi specjałami jak i krajobrazem.

Z każdą Parą ustalamy, które miejsce najbardziej opowiada ich oczekiwaniom.

Ustalamy termin uroczystości oraz wspólnie analizujemy nasze propozyje, których jest całe mnóstwo.

Organizujemy śluby na piaszczystych plażach, klifach, w ogrodach, na panoramicznie położonych tarasach zamków... plenerowe i standardowe w przepięknych salach i malowniczo położonych kościołach.  

Włochy to wyjątkowe miejsce na wyjątkowe chwile.

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY.

Anna Junik 

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Krótko podaj, jaką główną cechę Twojej firmy chciałbyś podkreślić?
Kreatywność
Od jakiej ceny można wynająć Twoją usługę lub produkt?
2 000 zł
Czy pobierana jest zaliczka od Pary Młodej?
Tak
Jakie są warunki płatności / rezerwacji?
Do uzgodnienia
Jak długo działają Państwo w tej branży?
2012
Jaki jest zakres cenowy usługi?
Średnie ceny

Opinie o Śluby we Włoszech - Emozioni Per Sempre di Junik Anna

4.4
8 opinii
8 opinii
Profesjonalizm
(7)
(1)
Jakość/cena
(7)
(1)
Polecasz to?
(7)
(1)
mcxqwx
Autor: xcv
1
Korzystaliśmy z tej usługi podczas naszego ślubu

Nasza współpraca zaczęła się w ubiegłym roku, pierwsze rozmowa była konkretna, obiecująca, ogólnie pozytywna. Wtedy nie pomyślałabym, że po wszystkim będę mieć tak negatywne wspomnienia. Bardzo ciężko było doprosić się o odpowiedzi, propzycje, wielokrotnie musiałam się o nie upominać i to przez kilka platform. Nie ukrywam, że było mi z tego powodu bardzo niekomfortowo, ale to przecież ja jestem klientem(?)Terminy nie zostały dotrzymywane, praktycznie nigdy nie otrzymałam informacji bez przypominania. Oczekiwałam, że dostane jakiś wachlarz propozycji na dane usługi, a otrzymywałam ich np. dwie i to np nie odpowiadające oczekiwaniom. Dodatkowo odnieśliśmy wrażenie, że nie dość, że płaci się wynagrodzenie, to również klient "zdzierany" jest przy innych usługach. Auto potrafiło kosztowac 550 euro, za moment 500, a finalnie 450. Generalnie większość usług znalazłam sama willę, miejsce ślubu, catering, dj, makijaż i fryzura, sami też robiliśmy dekoracje. P. Ani w tym wszystkim praca była taka, by wszystko z tymi usługodawcami uzgodnić, być z nimi w kontakcie i dopilnować. No jednak tak się nie stało. Nie było jej z nami podczas przygotowań, a uważam, że taka osoba jak Wedding Planner powinna być wsparciem w takim dniu, to ona powinna myśleć za nas wszystkich i mieć wszystko pod kontrolą. Taka pomoc byłaby nieoceniona. Jednak tak się nie stało. Przeddzień ślubu dowiedziałam się, że bylo wiele niedpowiedzień w kwestii cateringu, nagle wyszly limity w napojach, alkoholu. Tydzień czy dwa przed ślubem - problem, bo nie zrobią tortu takiego jaki był zamówiony. Serio? Czy takie rzeczy profesjonalista nie powinien omówić już dużo wcześniej? Szalę goryczy przelało to, że na ślubie zostały podane całkiem inne dania niż te, które były zamówione i które wcześniej degustowaliśmy. Komentarz p. Anny, na moje slowa, że powinna była upewnic się czy zamowienie jest zgodne, czy przygotowują to co bylo ustalane, był taki, że nie zagląda ona do kartek kucharzy (okazalo się, że leżała lista z napisami dań po włosku co maja przygotowywac kucharze- wystarczylo sie zainteresować) a wszystko było ustalane z właścicielem restauracji i to on zwalalił. No fajnie, ale kto w tym wszystkim był poszkodowany? Całe nasze wrażenie, ale nie tylko, bo również rodziny, znajomych, nawet włoskich usługodawców, było takie, że przyjechała ona w ten dzień do nas tylko po to, by zrobić sobie świetny materiał, pochwalić się efektami w których nie było żadnych jej udziału(Np. zamiast pomóc po przyjeździe na miejsce wesela, robiła nagrania dronem). O dokumenty po ślubie rowniez musialam sie przypominać, finalnie zostały wyslane do tlumacza, a kontakt z p. Anną urwał się, nie zainteresowała się nawet czy dokumenty do nas dotarły. Bardzo mi przykro, że wystawiam taką opinię, ale może skłoni to do refleksji, że nie liczy się ilość ślubów jaką się wykonuje, a jakość.

Zgłoś nadużycie
Witam serdecznie Panią Martynę oraz osoby, które czytają moją odpowiedź. Jestem rozczarowana tym komentarzem i bardzo zaskoczona, zatem wyjaśniam szybko dlaczego. Będę bardzo szczegółowa, aby każdy kto czyta mógł z tej wiadomości zrozumieć na czym polegam moja praca i jak potoczyły się sprawy przy organizacji ślubu Pani Martyny. Organizuję dużo ślubów i przyjęć w ciągu roku i moje usługi cieszą się dużym zainteresowaniem wśród polskich i zagranicznych par.
Do każdego ślubu i każdej pary podchodzę indywidualnie. Powracając do opinii Pani Martyny na początku pragnę dodać, iż Pani Martyna zrezygnowała z usług innej firmy organizującej śluby (innej osoby), gdyż była niezadowolona ze współpracy. Ja oczywiście z miłą chęcią przejęłam organizację ślubu Pani Martyny przy wybranej już dacie i miejscu ślubu (dodam, iż ślub odbył się w czerwcu w Toskanii czyli szczycie sezonu ślubnego) i dodam, że po cenie promocyjnej, biorąc pod uwagę problemy z poprzednią firmą. Opóźnienia w moich odpowiedziach tak były - nie zaprzeczam, ale były one wynikiem opóźnień w odpowiedziach włoskich usługodawców, którzy zwlekali z wycenami i ustaleniami. I uczulam wszystkie pary, że te sytuacje się powtarzają często przy organizacji, bo nie każda restauracja czy agroturystyka odpisuje szybko i dotrzymuje ustalonych terminów. To jest “urok” włoskiej współpracy. Jeśli rozmawiamy o wachlarzu usług to proponuję czasem dużo rozwiązań (5-10), ale jeśli mamy konkretne miejsce ślubu i datę to zdarza się, że zaczynamy tylko od 2 opcji - konkretne rozwiązania, czasem nawet jednej jeśli uważam, że jest najlepsza. To zależy od wybranego miejsca. Pani Martynie zaproponowałam rozwiązania na każdą usługę, którą była zainteresowana. Ale każda Para sama decyduje czy zamawia czy nie. Jeśli kwota, którą proponuje włoski usługodawca i zakres usług nie jest do zaakceptowania przez klienta to oczywiście klient jest wolny, by samemu sobie coś innego zorganizować. Np. jeśli koszt fotografa i proponowane usługi nie odpowiadają oczekiwaniom pary to, albo szukamy dalej kogoś innego, albo Para sama sobie kogoś rezerwuje na własną rękę. Dodatkowo warto podkreślić, że ja nie odpowiadam za usługi zarezerwowane przez Parę, a odpowiedzialność wykonania tych usług leży po stronie Pary. Pani Martynie nie odpowiadały ceny usług, które zaproponowałam. Zatem wspólnie z Panią Martyną ustaliłyśmy, że wieloma sprawami zajmie się osobiście. Kwiatami miała zająć się koleżanka, która się tym zajmuje na codzień w Polsce, dj był wśród znajomych, fotografowie przyjechali z Polski. Oczywiście, żeby było taniej. Niestety włoscy usługodawcy mają wyższe ceny i trzeba to wsiąść pod uwagę decydując się na ślub we Włoszech. Jest zrozumiałe, że często pary powołują się na polskich usługodawców i nie ma w tym nic złego, ale nie można obwiniać innych osób za te decyzje. Często fotografowie nie mając ślubów za granicą z pięknych plenerów z miłą chęcią - czasem nawet po kosztach dojazdu - decydują się na wykonanie sesji we Włoszech. Nie rozumiem tylko dlatego miałabym nadzorować nad osobami, których nie znam i którzy nie proszą mnie o pomoc. Nikt z osób, które zatrudniła Pani Maryna nie prosiły mnie o pomoc. Jedynie byłam poproszona i pomogłam w zamówieniu kwiatów w kwiaciarni, zamówiłam fryzjera męskiego dla dwóch panów na dzień przed ślubem, pomogłam w doręczeniu wypożyczonego sprzętu (bo kierowcy nie mogli znaleźć agroturystyki), nawiązałam kontakt z firmą kateringową, którą wybrała Pani Martyną osobiście i ustaliłam z nimi szczegóły przyjęcia. Pani Martyna nie skorzystała z usług firmy kateringowej, którą ja polecałam i którą dobrze nam. I problem był właśnie w tej kwestii. Pani Martyna zdecydowała się na usługi firmy kateringowej, którą znalazła w internecie żeby było taniej, a skoro Pani Martyną pisze o kwotach to dodam, że mieliśmy 20 euro różnicy za osobę - proponowana przeze mnie firma kateringowa (zaufana) była droższa o 20 euro. Niestety firma kateringowa znaleziona przez Panią Martynę okazała się na bardzo niskim poziomie, zatem za ceną poszła i jakość. I to prawda, że zostały pomylone drugie dania na przyjęciu, ale wszystko było poprawnie ustalane z właścicielem kateringu, który za to był odpowiedzialny. To on powinien zostać na przyjęciu i pilnować wszystkiego, a on po prostu powiedział, że wszystko jest ustalone z kucharzami i sobie odjechał na początku przyjęcia. Nie chcę tutaj dłużej rozpisywać się na temat kateringu - ja dalej będę polecałam firmy kateringowe, które znam, bo to gwarancja udanego przyjęcia. Chciałam tylko dodać iż, z mojej strony zostało wszystko poprawnie przekazane dla właściciela kateringu i mimo początkowo entuzjazmu i zaangażowania zaczęły się nawarstwiać problemy - z komunikacją, ustaleniami, wykonaniem, zamówionym tortem i innymi. Tutaj radzę wystawić negatywną opinię dla firmy kateringowej, a nie przypisywać jej niestosowne zachowanie mojej pracy. Co więcej, zupełnie nieodpłatnie pojechałam do Toskanii, by zobaczyć agroturystykę (w sumie 230 km - 3 h drogi), która się spodobała Pani Martynie, by zobaczyć jak ona w rzeczywistości wygląda, czy jest wystarczająco dużo miejsca na stoły i zabawę przy opcji wynajmu kateringu oraz w celu poznania właścicieli i ustalanie z nimi różnych kwestii związanych z głośną muzyką, opłatami i ogólnymi warunkami wynajmu. Tego nie było w naszej umowie, a ja to zrobiłam, by Pani Martyn się komfortowo czuła dokonując rezerwacji nie widząc miejsca na własne oczy. Wysłałam Pani Martynie zdjęcia i filmy w tego wyjazdu. Umówiłam się również z Panią Martyną na 3 miesiące przed ślubem na spotkanie w marcu (kolejne 230 km - 2 h drogi) w celu podpisania dokumentów w USC, która następuje u większości par na dzień przed ślubem lub w dniu ślubu rano. Ale rozumiem, że niektóre Pary chcą zobaczyć wcześniej wszystko i być spokojniejsze. Dodatkowo zarezerwowałam Pani Martynie i byłam obecna podczas degustacji dań na przyjęcie (przekładając terminy wielokrotnie, by dopasować do innych spraw Pani Martyny - próby z fryzjerką) oraz obejrzeliśmy razem z właścicielem kateringu wybraną agroturystykę, by ustalić szczegóły przyjęcia. W wybranym miejscu byłam 5 razy (doliczając sprawy Kurii i kościoła oraz dzień ślubu), gdzie powinnam się ograniczyć do max. 3 Tego Pani Martyną nie doceniła.Polecałam Pani Martynie bardzo fajną fryzjerkę-makijażystkę, ale też usługi były za drogie (standardowe przy usłudze w miejscu noclegowym).
Pisałam Pani Martyna o mojej obecności na przyjęciu, na które Pani Martyną mnie zaprosiła. Na miejscu wszystko było gotowe, zatem wykorzystałam czas i zrobiłam ujęcia z drona, aby zarówno właściciele agroturystyki jak i Para miały dodatkowy materiał ze ślubu. Zatem jestem zaskoczona podwójnie, bo wspólnie z Panią Martyną ustaliłam szczegóły publikacji filmu - wybór muzyki (podkreślam nieodpłatnie zrobionego) ze wskazaniem każdej osoby, która się przyczyniła do realizacji jest ślubu i przyjęcia przy publikacji. Jeśli ktoś miałby zrobić sobie reklamę to tylko ja ją zrobiłam na mojej stronie osobom, które brały udział w realizacji tego ślubu. Nie mam potrzeby robienia reklam. Moje usługi cieszą się dużym powodzeniem, a jedynym celem umieszczania filmów, zdjęć i opisów online jest pokazać innym parom jakie są możliwości, jak inni się organizują i co możemy wspólnie stworzyć. I podkreślam - Pani Martyna się na to zgodziła. Teraz kolejna sprawa auta - cena się zmieniła - no tak - udało się wynegocjować lepszą cenę, ale czy to jest coś negatywnego, że zamiast 550 euro zapłaciła Pani 400 euro ??? to już pozostawiam czytelnikom do oceny. Sprawy dokumentów.. podaję do wiadomości wszystkich czytelników dokumenty po ślubie konkordatowym nie są gotowe od razu i trzeba na nie czekać. Każdy urząd ma swoje zasady odbioru - osobisty, listowny, umawiane spotkanie. Oczywisty jest fakt, że trzeba poczekać, bo Proboszcza ma 5 dni na dostarczenie dokumentów do urzędu. Są pary, które po 10 dniach już mają ODPIS SKRÓCONY AKTU MAŁŻEŃSTWA inne po 1,5 miesiąca, a czasem w niektórych urzędach do 2 miesięcy się czeka. Pani Martyna otrzymała dokumenty po około miesiącu czasu. Zgodnie z naszą umową były one przesłane przetłumaczone przez tłumacza na wskazany adres w Polsce. Korzystam z usług tłumaczki - koleżanki z W-wy, która tłumaczy dla mnie dokumenty by było szybko i sprawnie. Ja otrzymuję wiadomości o doręczeniu dokumentów, zatem nie mam potrzeby upewniania się u Par czy dotarły. Dla Pani Martyny zmieniłam nawet adres odbioru, aby mogła otrzymać dokumenty u siebie w pracy.
Również do mnie należała rezerwacja pozwoleń na wjazd do miasta pod sam kościół, rezerwacji taxi dla gości i inne.
Mam nadzieję, że moja odpowiedź jest wyczerpująca.
Pozdrawiam Panią Martynę, wszyskich czytelników oraz przyszłe pary.
esteraklosowicz
Autor: Estera
5
Korzystaliśmy z tej usługi podczas naszego ślubu

Nasz ślub był totalnie wyjątkowy dzięki Emozioni per Sempre. Wszystko wspaniale załatwione i dograne dzięki Pani Ani, która jest prawdziwym

Aniołem. Zorganizowała dla nas niepowtarzalną sesję ślubną z Roberto️, który dokonał najromantyczniejszych ujęć, którymi ciągle możemy się zachwycać. Nie moglibyśmy wymarzyć sobie lepszej organizacji, wsparcia i obecności podczas całej ceremonii🤗 tak właśnie było w Wenecji w czerwcu 2022roku, kiedy najpiękniejsze marzenie stało się rzeczywistością. Dziękujemy za naturalność, zaangażowanie, serdeczność i takie poczucie rodzinnej atmosfery. Jeśli ktoś marzy o powiedzeniu sobie tak per sempre to tylko z Panią Anią i Emozioni per Sempre. 

Jesteśmy wdzięczni i zachwyceni - nawet gondolka była zorganizowana do ślubu ️ dziękujemy i polecamy całym sercem 

E&K

Zgłoś nadużycie
ewelinaidzi1c
Autor: Ewelina
5
Korzystaliśmy z tej usługi podczas naszego ślubu

Ewelina I Grzegrz Ślub kościelny w Positano 

20.09.2022

Bardzo serdecznie polecamy panią Anie Junik.

Ślub był jak z bajki. Wszystko dopięte na ostatni guzik. Było lepiej niż sobie to wyobraziliśmy. 

Pomimo, że nigdy nie byliśmy we Włoszech .

To był nasz pierwszy wyjazd. Udało się wszystko zorganizować lepiej niż na miejscu dla nas i 13stu gości Pani Ania pomogła w załatwieniu praktycznie wszystkich spraw. Restauracja, kwiaciarnia, tort, fryzjer, makijażystka, papiery,  ksiądz, organistka  ... co kolwiek potrzebujesz do tego przemiła i sympatyczna osoba.

Polecamy z całego serca

Zgłoś nadużycie
Zobacz więcej

Adres

Miasto:

Kontakt

Zwykle odpowiada w mniej niż 24h
Skontaktowałeś się już z tą firmą
Przejdź do rozmowy Kontakt
Przejdź do rozmowy Kontakt