Nasz trzygwiazdkowy Pensjonat MYKA*** jest obiektem wybudowanym w 2012 roku z myślą o organizacji imprez okolicznościowych.
Jego ogromnym atutem są sale balowe (każda z olejowanym parkietem, przestronna, z ciekawym oświetleniem i profesjonalnym nagłośnieniem), które pozwalają na organizację w największej sali, konferencji dla ponad 400 osób i imprez takich jak wesela dla ok. 220-250 osób, w mniejszych możemy zorganizować przyjęcie dla ok. 100 lub tylko kilkudziesięciu osób.
Każda z naszych sal, podobnie jak cały obiekt włącznie z pokojami jest w pełni klimatyzowana. Zadbaliśmy też o ich akustykę, co przy dużych pomieszczeniach jest bardzo istotne.
Doświadczenie w organizacji imprez (od tych najmniejszych dla kilku osób,
aż po te z udziałem setek gości), zdobywaliśmy przez dwadzieścia lat.
Teraz możecie sprawdzić nasze możliwości, zdolności organizacyjne i smak naszej kuchni w nowym obiekcie. Gwarantujemy, że dołożymy wszelkich starań, żeby Państwo Młodzi, ich rodziny i goście długo i miło wspominali przyjęcie weselne w naszym pensjonacie a wszystko za bardzo konkurencyjną cenę.