Romantyczna, minimalistyczna, rustykalna czy industrialna, eteryczna lub zdecydowana… każda papeteria może być zupełnie inna, tak jak różne są Młode Pary…

Nazywamy się Ania i Mateusz. Jesteśmy kreatywnym duetem w życiu prywatnym i zawodowym. Wszystko, co wychodzi spod naszej ręki tworzymy z miłością i pasją. Pracujemy na najwyższej jakości materiałach. Wszystkie nasze projekty są autorskie i osobiście dbamy o najmniejszy detalTworzymy całą papierową oprawę ślubu, a nawet więcej!

Znajdziecie u nas zaproszenia oraz zawiadomienia ślubne i papierowe dodatki ślubne tj. winietki, menu, plan sali. Z przyjemnością podejmujemy się projektów indywidualnych - wzorów tworzonych specjalnie dla Was, według Waszych wymarzonych wizji!

Ponadto tworzymy ślubne strony internetowe, które pozwolą Wam przekazać najważniejsze informacje dotyczące Waszego dnia w niebanalny sposób! Strona będzie utrzymana w kolorystyce Waszego zaproszenia i będzie uzupełniać informacje na nim zawarte.

Każdą Parę traktujemy indywidualnie, bo Ten dzień jest tylko jeden!

Papierove to pracownia graficzna. Cieszy nasz każdy projekt, to tak jak przeżywanie tych samych chwil po raz kolejny od początku. Drzemią w nas ogromne pokłady twórczości, które z przyjemnością przelewamy na papier. Projektujemy kreatywnie i unikatowo! Chętnie się Wami zaopiekujemy!

Odwiedź, zarezerwuj lub skomentuj Papierove i wygrana do 40 000 zł

Oznacz jako odwiedzone, zastrzeżone lub zostaw opinię, aby wziąć udział. Więcej informacji

Opinie o Papierove

4.9 17 opinii
Autor: Elzbieta
Korzystaliśmy z tej usługi podczas naszego ślubu

Papierove jest firma, przez ktora doswiadczylam wiele stresujacych, niepotrzebnych i przykrych momentow.

Papierove! W ciagu ostatnich 2 tygodni nie odpowiedzieliscie na moje dwa mejle, ktore w tym czasie do Was wyslalam. Jezeli wiec wykazujecie sie tak wielka ignorancja to ja w koncu tez odpuszczam sobie grzecznosc i moj ostatni mejl do Was zamieszcam tu. Moze go przeczytacie.

Chcialam utrzymac cala sprawe miedzy nami i prywatnie poinformowac Was o tym co mysle o ostatnich 4 miesiacach pracy nad zaproszeniami. Niestety to w jaki sposob traktujecie klienta jest ponizej krytyki, a po dzisiejszym dniu, nie mam juz sily odkladac na bok swojego niezadowolenia.

Po pierwsze jezeli nie jestescie w stanie sprostac pewnym zadaniom to po prostu nie bierzcie ich na siebie, poniewaz nie tylko psujecie reputacje sobie, ale tez stwarzacie mase problemow klientowi. Dla mnie, czas naszej wspolpracy byl jednym z najgorszych - pelen stresu i napiecia. W pewnym momencie poczulam sie nawet oszukana.

Skontaktowalam sie z Wami we wrzesniu, przedstawilam swoj zamysl projektu, podalam liczbe zaproszen. Zostalam zaznajomiona z terminami i wplacilam pierwsza kwote byscie mogli rozpoczac prace. Jezeli wtedy wiedzieliscie lub podejrzewaliscie, ze nie wyrobicie sie w terminach lub ze cala praca zajmie znaczaco wiecej czasu powinniscie mnie o tym wtedy powiadomic.

Bylam wyrozumiala, dawalam Wam przestrzen i dodatkowy czas kiedy nie dotrzymywaliscie terminow. Rozumiem - jestescie mala firma, a zycie nie jest uslane rozami, dlatego czasem zdarzaja sie niedogodnosci. Niestety opoznienie gonilo opoznienie i szybko sie zorientowalam ze Wasze ''przepraszamy'' niewiele znaczy. Dlatego prosze sobie odpuscic uzywanie tego slowa w przyszlosci.

Bardzo przykrym posunieciem bylo twierdzenie, ze wyslaliscie mi projekt i ze skoro go nie otrzymalam na mejla to musial trafic do SPAMu. Nie trafil, od momentu w ktorym zauwazylam Wasza goloslownosc, codziennie sprawdzalam skrzynke mejlowa jak i SPAM. Po prostu go nie wyslaliscie a uciekanie sie do klamstwa pokazuje jedynie etyke Waszej pracy.

Najsmutniejsze jest to w jakim swietle stawiacie mnie przed moim narzeczonym, Szwedem, ktory zaufal mi i oddal w moje rece sprawy zwiazane z zaproszeniami jak i goscmi zagranicznymi, ktorzy w styczniu musza planowac swoj grafik urlopowy, a nie maja jeszcze zaproszen - i nie wiem kiedy je dostana. Niestety juz kilka gosci weselnych kontaktowalo sie z nami pytajac o daty.

13 grudnia dostalam od Was informacje ze jako rekompensate za opoznienia przyspieszycie proces realizacji o 10 dni. Dzien pozniej wyslalam do Was przelew zeby zaproszenia jak najszybciej trafily do druku. W zeszly piatek, 21 stycznia dostalam powiadomienie z poczty, ze paczka dopiero zostala nadana. Czy wedlug Was jest to faktycznie rekompensata?

Samego produktu nie oceniam poniewaz po 4 miesiacach wciaz go nie mam.

Zdecydowalam sie skorzystac z Waszych uslug z uwagi na produkty jak i dobre recenzje. Niestety nasza wspolpraca wykazala Wasze nieprofesjonalne podejscie do klienta. Byc moze Papierove przechodzi przez trudny okres i jest to zrozumiale jednak profesjonalista nie jest sie jedynie wtedy gdy wszystko dziala bezproblemowo. Reszte weselnej papeterii zamawiam u innej firmy.

Elzbieta

Zgłoś nadużycie
Autor: Katarzyna
Korzystaliśmy z tej usługi podczas naszego ślubu

O współpracy z firmą i wymianą wiadomości z Panią Anią można by napisać nieśmieszną komedię. Wrażenie profesjonalizmu jakie tworzą właściciele firmy jest bardzo złudne - zaczynając od braku kontaktu ze strony Pani Ani, a na jakości zaproszeń kończąc. Szukałam firmy, która w najmniejszym detalu sprosta moim oczekiwaniom, a wyszła straszna fuszerka i robione na szybko sklejki zaproszeń mimo, że dotarły do mnie z dużym opóźnieniem. Opóźnienie z kolei było tłumaczone dokładnym ich przygotowaniem.?? Jedno zaproszenie ze wszystkimi wkładkami kosztowało mnie około 40 zł, a efekt końcowy jaki otrzymałam był daleki od zadowolenia (brakujące złocenia, krzywo sklejone zaproszenia…). Pani Ania musi trochę zejść na ziemię, bo naprawdę jakość usług w porównaniu do ceny pozostawia WIELE do życzenia (jakość usług to nie tylko wydruk zaproszeń, ale również szacunek do klienta podczas realizacji). Użeranie się z firmą najpierw żeby zaczęła zaproszenia drukować, później żeby je przysłała i na końcu żeby wykonała reklamacje (u mnie było to ⅓ całego zamówienia) naprawdę nie jest warte współpracy, a łaska Pani Ani jest nieodgadniona….

Zgłoś nadużycie
TA PANI ZAŻĄDAŁA OD NAS WYKONANIA ZA DARMO DODATKÓW WESELNYCH POD GROŹBĄ NAPISANIA O NASZEJ MARCE JEDNOZNACZNIE NEGATYWNYCH OPINII W INTERNECIE.

Fragment jednej z uprzejmych i bardzo licznych wiadomości, jakie od Pani otrzymaliśmy: „Jeżeli się nie dogadamy, opiszę Wasze „zaangażowanie” wraz ze zdjęciami wykonanej pracy i kosztami jakie poniosłam na wszystkich branżowych portalach - poświęcę się i zapłacę za to”

Chcielibyśmy podkreślić nasze ubolewanie w związku z Pani rozczarowaniem współpracą z nami. Od momentu wykonania usługi minęły już miesiące. Pani zaproszenia wg. projektu indywidualnego zostały wykonane z pełną Pani zgodą i świadomością, akceptacją ich ceny. Cena zaproszeń związana była oczywiście z bardzo licznymi złoceniami, były to jedne z najbardziej zdobnych i skomplikowanych zaproszeń, jakie zrealizowaliśmy przez lata. Była to jedna z droższych realizacji zaproszeń jakie zrealizowaliśmy. Oczywiście błędy również nam się zdarzają i w momencie, kiedy złożyła Pani reklamację na część zamówienia – tego samego dnia Pani reklamacja została przez nas przyjęta. Pani reklamacja w kolejnych dniach powiększała się o kolejne aspekty, na wszystkie zgodziliśmy się w możliwie najszybszym terminie wykonać poprawki wyrażając przy tym nasze ubolewanie z zaistniałej sytuacji i oferując dodatkowo rabat poprzez wydłużony czas oczekiwania oczywiście oprócz realizacji reklamacji i naprawy szkód. Cała Pani reklamacja ostatecznie została zrealizowana w kilkukrotnie większym nakładzie niż Pani o to prosiła i w nienagannej jakości – o czym nie była Pani skora wspomnieć wydając tu swoją opinię. Pani żądania względem nas rosły z każdym dniem i nie uszanowała Pani czasu, który był potrzebny na przeprowadzenie reklamacji naciskając na nas licznymi wiadomościami o bardzo wymownej treści i tonie, oraz strasząc nas kancelariami prawnymi jak również pisaniem o nas negatywnych opinii. Ostatecznie uznała Pani, że zrealizowanie przez nas reklamacji i rabat na dodatki to za mało, a jeśli nie zrealizujemy dla Pani za darmo obligatoryjnie wszystkich dodatków weselnych, napisze Pani o nas negatywne opinie w Internecie.
Niestety, pomimo, że za każdym razem staramy się z pełnią szacunku i profesjonalizmu podchodzić do każdego naszego klienta, współpraca z Panią była jedyną taką, która tak mocno nas poruszyła i szczerze nikomu takich sytuacji nie życzymy. Ponieważ przede wszystkim zawsze zależy nam na zadowoleniu naszych klientów, ta sytuacja była dla naszej marki ogromnie stresująca, gdyż mieliśmy świadomość, że nic Pani nie zadowoli. Niestety jesteśmy wciąż tylko ludźmi. Staraliśmy się na każdym etapie współpracy zachować pełen profesjonalizm, pomimo wymownych wiadomości jakie od Pani otrzymywaliśmy.

Na koniec życzymy Pani samych udanych współprac na przyszłość spełniających Pani wymagania, żadnych rozczarowań oraz wiele szczęścia na nowej drodze życia.
Zespół papierove
Autor: Gabriela Kłoda
Korzystaliśmy z tej usługi podczas naszego ślubu

NIc dodać, nic ująć. 

Nie możemy wyobrazić sobie lepszego wyboru. Zaproszenia zaparły wszystkim dech . Goście specjalnie do nas dzwonili, żeby pochwalić najwyższą jakość oraz estetykę zaproszeń. Nie mogliśmy lepiej trafić. Do Papierove wrócimy jeszcze po dodatki weselne. 
Zaproszenia wspaniałe !!!

Zgłoś nadużycie

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Jaki jest zakres cenowy usługi?
Średnie ceny
Jakie są Państwa godziny pracy?
8:00-18:00 od Poniedziałku do Piątku - w razie wszelkich, nagłych wypadków staramy się być elastyczni i dopasować się do naszych Klientów. W nagłych wypadkach prosimy o kontakt mailowy: kontakt@papierove.pl
Jakie są warunki płatności / rezerwacji?
Wszystkie warunki płatności / rezerwacji zawarte są na stronie: http://papierove.pl/jak-zamawiac-zaproszenia/
Czy oferują Państwo sprzedaż on-line?
Brak możliwości zakupu on-line
Czy oprócz produktów z katalogu można samemu projektować zaproszenia?
Stała oferta (katalog)
Czy cena obejmuje druk zaproszeń?
Koszt wydruku wliczony w cenę
Jaki rodzaj druku Państwo wykonują?
Druk cyfrowy, Inne
Jaki zazwyczaj jest termin realizacji i dostawy zamówienia?
2 tygodnie
Jak długo działają Państwo w tej branży?
Marzec 2017

Adres

Miasto: 50-347