- Magazyn
- Lokale weselne
-
Baza firm
- Fotograf ślubny
- Lokale weselne
- Makijaż ślubny
- Salony sukien ślubnych
- DJ
- Konsultanci ślubni
- Artykuły dekoracyjne
- Catering
- Bukiet i dekoracje kwiatowe
- Biżuteria ślubna
- Garnitury ślubne
- Zaproszenia ślubne
- Akcesoria Panny Młodej
- Auto do ślubu
- Szkoły tańca
- Sukienki na wesele
- Upominki dla gości
- Biura podróży
- Międzynarodowi dostawcy
Zalety:
1.Ładne miejsce, duży parking z tyłu za restauracją na polanie, ładny wystrój wnętrza.
2. Dobre jedzenie bez sensacji jelitowo żołądkowych, więc kuchnia na plus.
Wady:
1. Cena zmieniła się w ciągu doby o 25%. Na zwróconą uwagę, pani manager powiedziała, że w internecie jest stara cena ze stycznia. Tylko, że ja dzwoniłam dzień przed złożeniem zamówienia (czerwiec), aby potwierdzić cenę i co ona obejmuje.
2. Wesela można dokładnie uzgodnić, jest dużo czasu, ale stypy organizuje się w ciągu 2-3 dni i trudno z góry przewidzieć liczbę gości. Dzień przed stypą o godz. 14 zadzwoniłam, aby zmniejszyć rezerwację o 10 osób. Niestety pani manager powiedziała, że nia ma takiej możliwości, że muszę zapłacić za wszystko co zamówiłam a nieskonsumowaną resztę dostanę zapakowaną. Na pytanie dlaczego, dostałam odpowiedź, że złożyłam zamówienie specjalne, którego oni normalnie nie mają w ofercie i już częściowo zaczęli przygotowania. Tylko, że ja nic nie wymyślałam innego, tylko wybrałam z tego co oferowała restauracja.
Zatem dwa minusy za stosunek do klienta.
3. Osoby zamawiające imprezy powinny razem z wyceną także żądać gramatury dań, bo porcja i porcja to nie to samo. Zapłaciłam ostatecznie za 70x2=140 porcji. Gości łącznie z małymi dziećmi było 48. Rosołek podano w małych bulionówkach ok.200 ml w ilości mniej niż 50 porcji. W słoik zapakowano mi 2,5 litra zwrotu. Surówek postawiono 10 trójniaków (połączone 3 małe miseczki) po ok 100g w jednej miseczce, czyli 30 małych porcji. Podobna ilość warzyw gotowanych. Zwrotu otrzymałam po jednym styropianowym pudełku każdej surówki (500-700 gram). Mięso zebrano tylko to co zostało na stole, zapomniano o tych 20 osobach, których nie było. Plasterki karkówki przekrojone na pół robiły za 2 porcje.
Zatem profesjonalizm na niskim poziomie, tyłem do klienta.