Celebration Wedding&Event Planner

Celebration Wedding&Event Planner

  • Cena od: 5 zł

CELEBRATION Wedding&Event Planner ze Szczecina, zajmuje się organizacją ślubów, wesel oraz uroczystości na terenie Polski, zagranicy oraz wybranych  części świata od 2006r.

 

Zajmujemy się kompleksową organizacją ślubów, wesel, ceremonii w plenerze, chrztów, urodzin, komunii, zaręczyn,rocznic, wieczorów panieńskich i kawalerskich, galowych kolacji, pokazów barmańskich, makijażu i tanecznych. Proponujemy konsultacje , koordynaacje, dobór pojedyńczych i mnogich usług dopełniających a także pogotowie ślubne dla klientów którym brakuje czasu lub potrzebują pomocy. Dodatkowo, będąc dwujęzyczni, oferujemy dyspozycyjność odnośnie wesel mieszanych, dla obcokrajowców na terenie naszego kraju jak i zagranicą.

 

We współpracy z naszą florystką proponujemy ponadto dekoracje kościoła, pleneru, sali weselnej oraz auta, a także wykonanie wiązanki ślubnej oraz kompozycji i dodatków kwiatowych. 

 

Uzyskaliśmy tytuł jako The Best Wedding Planner Poland 2012 oraz 2013 w głosowaniu zorganizowanym przez Wedding Industry Experts - portal ekspercki z Canady a od 2012r. jesteśmy członkami prestiżowego AFWPI z Sacramento (Association for Wedding Professionals International) - Międzynarodowego Stowarzyszenia Profesjonalistów Ślubnych.

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Od jakiej ceny można wynająć Twoją usługę lub produkt?
5 zł
Jakie są warunki płatności / rezerwacji?
Płatnośś odbywa się po podpisaniu umowy, a proponujemy ją aż w trzech wariantach: - gotówkowej - przelewem bankowym - kartą płatniczą
Jak długo działają Państwo w tej branży?
2006
Jaki jest zakres cenowy usługi?
Średnie ceny
Odwiedź, zarezerwuj lub skomentuj Celebration Wedding&Event Planner i wygrana do 40 000 zł

Oznacz jako odwiedzone, zastrzeżone lub zostaw opinię, aby wziąć udział. Więcej informacji

Opinie o Celebration Wedding&Event Planner

4.8
1 opinia
1 opinia
Profesjonalizm
(1)
Jakość/cena
(1)
Polecasz to?
(1)
dotikbjutik
Autor: dotikbjutik
5
Korzystaliśmy z tej usługi podczas naszego ślubu

Pani Dorota Radziszewicz zajmowała się częściową organizacją oraz koordynacją naszego ślubu i wesela (11.06.2011). Firma przez nią reprezentowana w pełni wywiązała się z zakresu usług zawartych w umowie. Pani Dorota pomagała nam w wyborze orkiestry, fotografa oraz kamerzysty, barmanów jak również firmy dekoratorskiej, która wykonała kompleksowo wystrój kościoła, sali weselnej i pleneru, samochodu oraz wykonała bukiet ślubny. Reprezentowała nas również w kontaktach z podwykonawcami. Szczególnie sumiennie i profesjonalnie odbyła się koordynacja dnia ślubu i wesela. Pani Dorota pozostała do naszej dyspozycji do wczesnych godzin rannych, a pracę w tym dniu rozpoczęła ok.7.00, tak aby dopilnować osobiście wszelkich istotnych kwestii. Również w dniu poprawin (mimo iż umowa tego nie przewidywała) służyła wszelką pomocą. Działania firmy przez Panią Dorotę reprezentowanej umożliwiły nam oraz naszym bliskim pełne celebrowanie tego dnia.

Zgłoś nadużycie

Adres

Miasto: 70-001

Kontakt

Zwykle odpowiada w mniej niż 2h
Skontaktowałeś się już z tą firmą