12
1 od 12
1 od 12
1 od 12
1 od 12
1 od 12
1 od 12
1 od 12
1 od 12
1 od 12
1 od 12
1 od 12
1 od 12

Opis

ARIES Hotel & SPA to nowoczesny obiekt hotelowy, położony w sercu Zakopanego, zaledwie kilka kroków od Krupówek. Jest idealnym miejscem na spędzenie urlopu dla gości indywidualnych oraz bardzo atrakcyjną lokalizacją dla organizacji eventów i spotkań grup zorganizowanych i gości korporacyjnych.
Więcej szczegółów na stronie internetowej www.HotelAries.pl

Szczegóły

Opinia/i (1)

Podziel sie swoją opinią

Korzystałeś z tej usługi? Dodaj opinie

4.5
1 opinia
Przez a.girolamis
Korzystaliśmy z tej usługi podczas naszego ślubu

Nasze wesele jak i ceremonia ślubna odbyła się w grudniu 2017 r. w hotelu Aries
W grudniu 2016r bylismy w Aries i od razu urzekl nas swoim ciepłem i pięknym wystrojem ,a patio hotelowe stało się od razu miejscem naszego wymarzonego ślubu. Postanowiliśmy, ze tam odbędzie się ceremonia. Hôtel Aries z zewnątrz jak i wewnątrz jest przepiękny a patio przypomina bajkowa scenerie. Pani Katarzyna która zajmuje się obsługa imprez w hotelu od razu zajęła się nami i pomogła nam dokonać wyboru. Służyła pomocą odpowiadając na każde nawet najdziwniejsze nasze pytania. Ceny za zorganizowanie wesela są bardzo wysokie dlatego spodziewaliśmy się tez wysokiej jakości usługi. Mieszkamy na stałe w Paryżu tak wiec organizacja ślubu na dystans wydawała nam się dość trudna ale Pani Katarzyna zapewniała nas o tym ze nie musimy się o nic martwić i ze we wszystkim nam pomoże. Ustaliliśmy Wiec datę naszej kolejnej wizyty tym razem z naszymi rodzicami aby dokonać degustacji potraw oraz podpisać umowę z hotelem.
Podczas tego pobytu w kwietniu 2017 spotkaliśmy się z dj i z panią florystka których to polecił nam hotel. Wstępna kwota za usługi Dj wynosiła 2500zl. Po naszym powrocie do Paryża okazało się ze jest to jednak 4500 zł. Pani Florystka hotelowa po 3 godzinach rozmów zaproponowała nam bukiety ze SZTUCZNYCH KWIATÓW  !!!!!!!  w ilości 11 sztuk i w cenie 6000 zł ,nie licząc oczywiście całej reszty dekoracji i jej przygotowania ( wazonów świec itd itd )Podpisaliśmy umowę z hotelem na zorganizowanie wesela biorąc pod uwagę iż nie skorzystamy z usług ani pani florystyki ani Dj i będziemy musieli znaleźć kogoś innego na własna rękę.Degustacja potraw tez nie obyła się bez problemu ponieważ sernik był okropnie suchy a mięso twarde. Za każdym razem kiedy zwracaliśmy się do hotelu o pomoc w zorganizowaniu ceny rosły 3 lub 4 krotnie ( usługi niani:165 zł za godzinę , kulig 200 zł od osoby, 20 minutowe odśnieżanie patio 300 zl) 
Biorąc pod uwagę iż nasi goście weselni przybywali do hotelu już od czwartku i zostawali w hotelu do poniedziałku postanowiliśmy negocjować ceny za dobę hotelowa ( wesele 100 osobowe , w tym praktycznie 60 osób nocujących w hotelu ) niestety udało nam się wynegocjować przy tak dużej ilości osób i dób hotelowych zniżkę 30-40 zł na pokoju !
Końcem sierpnia otrzymaliśmy informacje iż pani Barbara zastąpi panią Katarzynę w organizacji naszego ślubu. Jak się okazało musiałam Pani Barbarze wszystko od nowa tłumaczyć i opowiadać ponieważ nie miała pojęcia o wszystkich ustaleniach jakie nastąpiły z panią Katarzyna.
Zanim podpisaliśmy umowę pani Katarzyna odpisywała na nasze maile nawet w nocy, będąc chora lub na urlopie . Niestety odkąd pani Barbara zaczęła zajmować się naszym ślubem mogliśmy liczyć na jakikolwiek kontakt wyłącznie w godzinach pracy pon- piątek 10:00-18:00. 
Chcieliśmy zorganizować pokaz fontann ze sztucznych ogni które używane są często w środku na salach weselnych oraz sztucznego dymu . Wszystko to miało być na zewnątrz hotelu na patio
Niestety hotel odmówił nam , musieliśmy Wiec zrezygnować z tego pomysłu z wielkim smutkiem mimo iż firmy sprzedające sztuczne ognie dawaly pozwolenie i gwarancje ale hotel wymagał obecności STRAŻAKA aby taki pokaz mogl się odbyć.
Wszelkie ustalenia dotyczące wesela jakie padły między nami i hotelem zostały spisane w umowie BOA.
Do hotelu przybyłam na 4 dni przed weselem aby dokonać ostatnich ustaleń. Hotel miał zająć się obsługa kateringowa imprezy, udostępnić nam ławki na patio , odśnieżyć to patio oraz zapewnić usługi niani i pani Barbary koordynującej ceremonie.
Wiedząc iż będziemy mieć gości mówiących w różnych językach obcych nie było łatwo Poinformowac każdego obcym co ma robić. Jako panna Młoda czekałam ubrana w suknie ślubna w pokoju na znak pani Barbary aby zejść . Pani Barbara miała informować gości co maja robić po angielsku. Goście mieli zająć miejsca na patio po czym miała rozpocząć się ceremonia. Dać znak dj kiedy ma grać jaka piosenkę. Po zakończeniu poprosić gości o wyjście na górę do restauracji. Nic nie przebiegło tak jak powinno być. Każdy czekał jeden na drugiego,nikt nie wiedział co ma robić i kiedy. Dj nie otrzymał informacji kiedy ma grać i jaka piosenkę na zakończenie puścił za wcześnie piosenkę ponieważ nikt nie dał mu znaku ze to właśnie teraz. Niestety to co leżało w gestii koordynacji nie było skoordynowane. Obiad oraz posiłki były bardzo smaczne i dobrze obsługiwane i Pan Marek kierownik restauracji był rewelacyjny. Wszyskto było piękne pyszne i bez zarzuty . Kelnerzy mili profesjonalni i szybcy.
Tort ślubny również nie został podany tak jak bysmy chcieli. Miały zgasnąć wszystkie światła i muzyka nie została puszczona tak jak powinna być . Domyślamy się z braku koordynacji między obsługa i dj . Sztuczne ognie trwały niecałe 30 sekund a miało to być 2 minuty.
Od przyjazdu do hotelu naszych gości juz czwartek korzystaliśmy z restauracji oraz baru hotelowego . Oprócz nas w hotelu było pełno innych osob nie związanych z weselem w czwartek wieczorem jakaś grupa organizowala urodziny. Wiedząc iż jest tak duża grupa weselna w hotelu restauracja kompletnie nie była na to przygotowana . Za każdym razem trzeba bylo czekać ponad godzinę na zamówienie . W barze obsługa bardzo nieprzyjemna i nie profesjonalna . Biegała za gośćmi po hotelu za pieniędzmi mimo iż oni już zapłacili.
W piątek ok godz 22:00 dojechała do hotelu 10 osobowa grupa . Biorąc pod uwagę iż restauracja czynna jest do 22:00 goście hotelowi zmuszeni byli skorzystać z Room Service. Nie dało się zrobić dla nas wyjątku i udostępnić dla nas restauracji dlatego przyjęliśmy grupę 15 osobowa w naszym apartamencie tak aby goście mogli zjeść kolacje razem a nie na łóżku kazdy w swoim pokoju. Byliśmy w szoku . A w największym szoku pozostałam do dziś kiedy to pani Barbara poinformowała mnie iż mój Brat który miał prowadzić mnie do ołtarza o godz 17:00 i który dotarł do hotelu dopiero o 16:30 i musiał się jeszcze przebrać musi dokonać check in zanim pozwolą wejść mu na górę do pokoju!!!!!!! Bo takie są przepisy!!!!!Stres związanym z sama ceremonią jest niesamowity a na dodatek miałam Jeszcze stres związany z przybyciem brata bo baliśmy się ze nie zdąży na czas. Coś okropnego. W hotelu jest pięknie , klimat jest cudowny i jeśli nie oczekuje się czegoś więcej niż w regulaminie i słono się zapłaci to wszystko o co się poprosi to jest wspaniale. Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszego wesela ponieważ wszyskto co zorganizowaliśmy sami na własna rękę było wspaniałe. Przyszłym pannom młodym chcacym aby wszyskto odbylo się bez stresu i bez zarzuty ,polecam zatrudnienie wedding planner na własna rękę, niezwiązanej z hotelem ,która będzie czuwać nad przebiegiem ceremonii oraz „walczyć z dyrekcja hotelu o wszelkie dodatkowe „atrakcje”. 

Zgłoś nadużycie

Najnowsze nowości redakcyjne

Plenerowy, zimowy ślub irlandzkiej pary Rachael i Ian w Zakopanem z czwórką dzieci. Cudowny!
Plenerowy, zimowy ślub irlandzkiej pary Rachael i Ian w Zakopanem z czwórką dzieci. Cudowny!
Ślub w Teatrze Witkacego Zakopanem! Wyjątkowe, niepowtarzalne i piękne!
Ślub w Teatrze Witkacego Zakopanem! Wyjątkowe, niepowtarzalne i piękne!

Lista wszystkich lokalizacji ARIES Hotel & SPA w Małopolskie:

Mariusza Zaruskiego 5 34-500 Zakopane