Rage Age by Czapul to wyjątkowa na polskim rynku marka. Projektant tworzy wizerunek otwartego mężczyzny, który docenia doskonałą jakość garniturów, kurtek i płaszczy. Kobieta, dla której projektuje Rafał Czapul, jest z kolei pewna siebie, a ubrania stają się przedłużeniem jej silnej osobowości.
RAGE ROCK STARS
Znana z niepokornego stylu marka RAGE AGE już w ubiegłym sezonie śmiało wyszła poza męski horyzont. Obok sylwetek hardego buntownika znalazły się również propozycje dla płci pięknej. Silna osobowość, pewność siebie, a przede wszystkim wrodzony upór – to cechy charakterystyczne kobiety, dla której projektuje Rafał Czapul.
Nowoczesny, rockowy duch RAGE AGE w sezonie wiosna/lato 2014 osiągnął swoiste apogeum. Nie będzie przesadą stwierdzenie, że kolekcja RAGE ROCK STARS to modowa aleja sław. Charakterystyczny styl Keitha Richardsa z Rolling Stones, Iggy Popa czy Sergio Pizzorno z Kasabian stały się bezpośrednią inspiracją kolekcji, w której rockowa jest również kobieta.
Za sukcesem rozpoznawalnych na całym świecie rockmanów stoją bowiem… panie. Chociażby niezwykła była partnerka Richardsa – Anita Pallenberg, której styl oscyluje gdzieś na pograniczu hippie i rockowej nonszalancji. Przypomnienie Lady Rolling Stones, bo tak nazywana była ta niezwykła postać pokazuje, że niezależnie od sezonu i płci, charakteryzująca markę RAGE AGE drapieżność staje się punktem wspólnym wszystkich kolekcji.
Sesja wizerunkowa RAGE ROCK STARS odbyła się na terenie narodowego rezerwatu Joshua Tree nieopodal opuszczonego motelu i stacji benzynowej w kalifornijskim Palmdale.