FAQ

Aby pomóc Wam zrozumieć czym tak naprawdę się zajmujemy i aby pomóc Wam pozbyć się wątpliwości

5.1 Gdzie znajdziemy formularz rejestracyjny do listy prezentów?

Z prywatnej strony ślubnej przejdziecie do listy prezentów poprzez panel sterowania, znajdujący się w menu z lewej strony. Tam zobaczycie przycisk, dzięki któremu aktywujecie Waszą listę prezentów. Kliknięcie w ten przycisk spowoduje otwarcie formularza rejestracyjnego on-line. Wypełniony dokument PDF należy wydrukować i podpisać, a następnie przesłać na adres Zankyou lub zeskanować/sfotografować i wysłać drogą elektroniczną. W celu dokonania zmiany danych konta bankowego, wystarczy ponownie wypełnić i przesłać formularz.

5.2 Jak długo musimy czekać na uruchomienie usługi?

Uruchomienie usługi następuje natychmiast po otrzymaniu podpisanego formularza z prawidłowym numerem konta bankowego. W celu przyspieszenia aktywacji usługi, należy przesłać e-mail'em lub fax'em skan bądź zdjęcie wypełnionego i podpisanego formularza.

5.3 Możemy dokonać przelewu na konto, które nie jest naszym wspólnym, a należy tylko do Panny Młodej bądź Pana Młodego?

Możecie użyć każdego konta bankowego: jednego z Narzeczonych lub wspólnego konta pod warunkiem, że oboje podpiszecie się pod formularzem zawierającym dany numer konta.

5.4 Jak mamy wybrać stronę, która będzie ponosiła opłaty manipulacyjne?

Aby wybrać, która ze stron ponisoć będzie opłaty Zankyou związane z korzystaniem z listy prezentów, wystarczy w ustawieniach na górze strony ślubnej wybrać odpowiednią formę zapłaty.

5.5 Jak możemy ustawić sposób kupna prezentów na naszej liście?

Po umieszczeniu prezentu na liście, można ustawić opcje dotyczące kupna tego daru. W sekcji "lista ślubna", widocznej po lewej stronie znajdują się wszystkie prezenty dodane do listy. Po kliknięciu w wybrany prezent przechodzi się do strony, gdzie wybrać można sposób zapłaty za prezent: czy należy go kupić w całości, czy w częściach. Możecie też nie określać ceny prezentów, tak by goście mogli wpłacać na ten prezent wybraną przez siebie kwotę.

5.6 W jaki sposób możemy dokonać przelewu środków pieniężnych na nasze konto bankowe?

Możecie zlecić dokonanie przelewu w sekcji "Nasze Zankyou" na Waszej stronie ślubnej.

5.7 Czy możemy wprowadzać zmiany na naszej liście prezentów już po jej aktywacji?

Tak. Nawet po aktywacji Waszej listy prezentów możecie ją edytować.

5.8 Jeżeli zdecydujemy, że to Goście będą płacić za dokonanie wpłaty na konto Zankyou, będą oni o tym informowani?

Tak, znane będą dla nich warunki korzystania z Waszej listy. Na stronie płatności, gdy Goście wybiorą prezent, który chcą Wam podarować, przedstawiona zostanie im suma wszystkich kosztów, które poniosą (wartość wybranego prezentu + opłaty Zankyou).

Masz pytanie?

Zadzwoń do nas 91 350 72 27