FAQ

Aby pomóc Wam zrozumieć czym tak naprawdę się zajmujemy i aby pomóc Wam pozbyć się wątpliwości

3.1 Jak możemy dokonać przelewu wartości prezentów na nasze konto bankowe?

Gdy otrzymacie prezenty, będziecie mogli je obserwować na koncie Zankyoun na Waszej stronie ślubnej, w panelu kontrolnym. Przelewu środków pieniężnych na Wasze konto możecie dokonać w każdym momencie, klikając przycisk "polecenie przelewu" w sekcji "Nasze Zankyou". Wnioski przyjmowane są w każdym dniu tygodnia, a ich realizacja wynosi do 2 dni roboczych.

3.2 Jakie dane są wymagane, aby środki pieniężne zostały przelane na nasze konto bankowe?

Zankyou akceptuje konto należące do Panny Młodej, Pana Młodego lub konto wspólne Narzeczonych. Innymi słowy, nie ma potrzeby otwierania nowego konta. Dane potrzebne do dokonania przelewu to: kod banku i numer IBAN (Międzynarodowy Kod Rachunku zawierający 28 znaków). W przypadku trudności ze znalezieniem tego numeru, proszę zwrócić się do banku, w którym założone jest dane konto.

3.3 Kto zarządza transferem pieniędzy na nasze konto? Czy występują tu jacyś pośrednicy?

Zankyou zarządza środkami pieniężnymi i na Wasze życzenie przesyła je na Wasze konto bankowe, bez udziału żadnych pośredników (oczywiście, w tym procesie uczestniczy Wasz bank).

3.4 Czy istnieje przypadek, kiedy nie dostaniemy całej wartości otrzymanych prezentów?

Może się zdarzyć (taki przypadek występuje np. w USA i w Wielkiej Brytanii), że banki pobierają opłaty za dokonywanie przelewów międzynarodowych. Informacji, czy pobierane są opłaty za przelewy międzynarodowe należy szukać w danym baku. Warto jednak pamiętać, że takie sytuacje zdarzają się rzadko i zazwyczaj pełna wartość prezentów przelewana jest na konto Narzeczonych. Zankyou prześle Wam całość środków zgromadzonych na Waszym koncie Zankyou. Należy także pamiętać, że pierwsze 3 przelewy są zupełnie darmowe, więc najlepiej dokonać polecenia przelewu po ślubie, gdy na koncie znajdowały się będą wszystkie wpłaty.

Masz pytanie?

Zadzwoń do nas 91 350 72 27