Dbałość o szczegóły, pasja i kreatywność do Twojej dyspozycji! Event Time Space zajmuje się organizacją wesela od A do Z, stawiając kompetencje i profesjonalizm w służbie małżonkom. Pomagamy im, wspieramy i doradzamy; dbamy o to, aby ich wyjątkowy dzień był zakończeniem wspólnej podróży, podczas której nigdy nie czują się sami, ale towarzyszy im dyskrecja we wszystkich fazach projektowania: od obsługi formalności, przez wsparcie w wyborze dostawców, po koordynację dnia wydarzenia.
Starannie wybieramy najbardziej ekskluzywne lokalizacje, korzystamy z dostawców z wieloletnim doświadczeniem i stale aktualizujemy. Od ceremonii do wyboru lokalizacji, od publikacji po przysługi. Proste lub tematyczne wesela, nad morzem, w mieście lub na wsi.
Wielki profesjonalizm i pragmatyzm wyróżniły jego pracę, czyniąc nasz ślub wyjątkowym i wyjątkowym wydarzeniem! Dziękuję bardzo.
Właściwa osoba, na której możesz polegać, planując i realizując swoje wydarzenie! Niezwykle uważny na każdy szczegół.
Czasoprzestrzeń to gwarancja sukcesu !! Ogromne podziękowania dla Manuela za troskę i dostępność, z jaką zorganizowała nasz najlepszy dzień !!