9
1 od 9
1 od 9
1 od 9
1 od 9
1 od 9
1 od 9
1 od 9
1 od 9
1 od 9

Opis

Mateusz Kapala
Reportaże ślubne. Sesje narzeczeńskie. Sesje ślubne
/
www.mateuszkapala.com

Szczegóły

  • Średnie ceny
  • Jaki jest zakres cenowy usługi?

    Średnie ceny
  • Od jakiej ceny można wykonać reportaż ślubny?

    5000
  • Czy oferują Państwo jakieś usługi dodatkowe?

    Fotografia
  • Jaki rodzaj fotografii najczęściej Państwo wykonują?

    Fotografia reporterska
  • Do której godziny trwa usługa?

    0:30
  • Jakie są warunki płatności / rezerwacji?

    Umowa oraz zadatek w kwocie 500 zł
  • Z jakim wyprzedzeniem należy rezerwować usługę?

    Więcej niż 6 miesięcy
  • Czy wymagane jest wcześniejsze spotkanie?

    Spotkanie nie jest wymagane
  • Czy jest dodatkowa opłata za dojazd?

    Ewentualne koszty podróży
  • Co jest specyficznego w Państwa usłudze / produkcie, co go wyróżnia?

  • Jak długo działają Państwo w tej branży?

    4 lata

Opinia/i (1)

Podziel sie swoją opinią

Korzystałeś z tej usługi? Dodaj opinie

4.3
1 opinia
Tę usłuę rozważałem planując swój ślub

Zdjęcia może i piękne, ale mam wrażenie, że aby być uczestnikiem tak ważnego wydarzenia liczy się coś jeszcze. Dla tego Pana liczy się wyłącznie biznes. Musiałam odwołać swój ślub ponieważ narzeczony zostawił mnie dla innej parę miesięcy przed. Wszystkie umowy były na mnie, wszystkie koszty musiałam pokryć ja. Wszyscy uslugodawcy potraktowali mnie jak ludzie okazując empatię-w końcu nie odwołałam tego z powodu złego humoru tylko z powodu tragedii jaka mnie spotkała (Dwór w Wierzenicy zrezygnował z opłaty zawartej w umowie w wysokości 5000), wszyscy, oprócz tego Pana. Mimo, że nie wykłócałam się o nic, w piśmie sporządzonym, jak myślę z prawnikiem, grożono mi już sądem. Pomijam fakt, że stosunkowo wcześniej wysłałam maila z informacją, że odwołuję ślub- Pan fotograf stwierdził, że nic nie dostał i to, że wysłałam screena z dowodem nic nie dało. I tak zapłaciłam temu Panu 2000 z 3000 zawartych w umowie, za wolną sobotę. Pewnie gdybym była tak łasa na kasę jak ten Pan, to sama poszłabym do prawnika, ale w tamtym momencie liczył się dla mnie święty spokój. Na pewno nikomu nie polecę. 

Zgłoś nadużycie
Właściciel wizytówki
Pani Aleksandra poinformowała mnie o tym, że ślub się nie odbędzie na 10 dni przed planowanym ślubem, po tym, jak napisałem maila z prośbą o szczegółowe informacje. Na moją ponowną prośbę po tygodniu oczekiwania na jakikolwiek odzew ze strony Pani Aleksandry otrzymałem zrzut ekranu wysłanego maila, który rzekomo był wysłany w lutym. Po przeszukaniu skrzynki pocztowej (zarchiwizowanych wiadomości, spamu, odebranych wiadomości, jak i serwera) nie znalazłem śladu wiadomości od Pani Aleksandry. Zastosowałem się więc do paragrafów i kary z umowy, które są jasno przedstawione w wypadku rezygnacji z umowy w okresie krótszym niż 50 dni przed ślubem. Oczywiście każda osoba zainteresowana moją usługą ma pełen wgląd do umowy przed jej zawarciem. Pani Aleksandra najpierw napisała, cyt. „Jeśli będę miała zapłacić część, o której mowa w umowie, oczywiście zapłacę, więcej problemów w tej chwili mi nie potrzeba i też rozumiem Pana sytuację” A teraz wystawia mi negatywną opinię i publicznie mnie oskarża o brak empatii. We wcześniejszych mailach Pani poinformowała mnie również o tym, że narzeczony ją zostawił, wraz z odwołaniem całego ślubu i zapłaceniem wszystkich opłat i sankcji u innych usługodawców. Tutaj w komentarzu natomiast twierdzi, że tylko ja nie okazałem jej empatii i jestem tym najgorszym. Na zakończenie wspomnę, że w umowie była informacja, że jakiekolwiek zmiany w umowie (dla przykładu, jej rozwiązanie) wymagają pisemnego oświadczenia obu stron. Wystarczył jeden telefon w lutym od Pani i rozwiązalibyśmy umowę bez jakiejkolwiek kary. Niestety Pani obwinia mnie teraz o niedopatrzenie ze swojej strony. Bardzo mi przykro co spotkało Panią Aleksandrę. Mam nadzieję, że pewnego dnia spotka odpowiednią osobę i będzie szczęśliwa czego bardzo jej życzę. Pozdrawiam

Lista wszystkich lokalizacji Mateusz Kapala w Wielkopolskie:

Poznań