Biżuterię Impressimo zdobią brylanty oraz inne kamienie szlachetne o bardzo wysokich parametrach jakości, które są wyróżnikiem marki na rynku.
"Pierścionek, obrączka to nie tylko przedmioty. To symbole, w których piszą się rodzinne historie." Dlatego nasza biżuteria wykonywana jest z największą starannością. Tak, aby mogły się z niej cieszyć kolejne pokolenia.
W Impressimo.pl - Salonie Jubilerskim On-Line oferujemy jedynie starannie wybraną biżuterię.
Nie skupiamy się na prezentowaniu dużej ilości wyrobów. Dzięki temu znajdą Państwo pierścionki, obrączki, zawieszki oraz inną biżuterię złotą, która będzie noszona z zadowoleniem i poczuciem piękna.
Prosimy pamiętać, że nasza pracownia złotnicza nie produkuje biżuterii z kamieniami syntetycznymi (np.: cyrkonia).
Podjęliśmy taką decyzję, ponieważ kamienie syntetyczne nie są odporne na zarysowania oraz nie dają tyle blasku biżuterii co naturalne kamienie szlachetne.
Wszystkie nasze wyroby wykonujemy z 14 karatowego złota (próba 585).
Trwałość naszej biżuterii sprawia, że będzie ona doskonałą i pokoleniową inwestycją.
Odradzam komukolwiek kupowania w tym sklepie jakiegokolwiek prezentu. Po wielokrotnych interwencjach oraz złożeniu pozwu do sądu odzyskałem pieniądze, a paczka, która rzekomo została wysłana pocztą do tej pory nie doszła (minęły już 2 miesiące). Obsługa fatalna,kłamiąca na każdym kroku( paczka będzie wysłana, wysyłamy jutro, paczkomat się zepsuł , drugi paczkomat też się zepsuł, pierśionek uszkodzony itd itd., wysyłamy pocztą polską paczką priorytetową). Radzę omijać szerokim łukiem tego sprzedawcę. Sami wystawiają sobie komentarze.
Najgorszy sklep z jakim miałem do czynienia, totalne dno i kilo mułu bo inaczej tego określić nie można. Po miesiącu nie odbierania telefonów ani maili w końcu szanowny pan odebrał i powiedział mi że zepsuła im się maszyna i zamówienie nie zostanie zrealizowane (bez wcześniejszej wiadomości o tym). Poinformował mnie też o tym, że pieniądze zostaną mi zwrócone dnia następnego, najpóźniej za 3 dni, minął tydzień i nic. Piszę codziennie maile, dzwonię i zero odezwu. Jutro idę do Rzecznika konsumentów i zakładam temu sklepowi sprawę w sądzie, będę także żądał zadośćuczynienia, bo to się w głowie nie mieści jak można sobie olewać klienta. SAM SOBIE WYSTAWIA POZYTYWNE KOMENTARZE!
W Impressimo kupiliśmy obrączki, wcześniej pierścionek. Obrączki z płatnością ratalną (dzieciątko w drodze i niestety większe wydatki). Decyzja ratalna w 18 min. Biżuteria wspaniała, pierścionek ma ponad 3 lata i nadal wygląda świetnie. Obrączki zakładamy za około miesiąc. Przefantastyczny kontakt ze sklepem. Obrączki dostarczył nam miły i kompetentny przedstawiciel firmy. Mogliśmy spokojnie obejrzeć i zadać pytania.
Polecamy J&M