Hotel Fenix

Przejdź do rozmowy Sprawdź dostępność

Hotel Fenix

Przejdź do rozmowy Sprawdź dostępność

Mieścimy się przy promenadzie nad północnym brzegiem jeziora Miedwie. Uroczystość w naszej restauracji upływa w otoczeniu zieleni i kwiatów starannie zaaranżowanego ogrodu. Pobliskie jezioro to idealne tło dla przyjęć weselnych oraz dla romantycznych plenerów fotograficznych.

Posiadamy bogate, ponad 16-letnie doświadczenie w organizacji przyjęć weselnych. Każda uroczystość planowana jest z dbałością o szczegóły, z wielką pasją i zaangażowaniem. Nasz zespół z profesjonalizmem przygotowuje wesele oraz dba, by podczas przyjęcia wszystko przebiegało pomyślnie. Uśmiech naszych Gości jest najlepszą nagrodą za emocje włożone w naszą pracę.

Nasz obiekt stwarza możliwości do kompleksowej organizacji wesela od A do Z. Hotel jest w stanie pomieścić ponad 60 osób w komfortowo i przytulnie urządzonych pokojach w standardzie **. Pokoje wyposażone są w łazienkę, TV oraz dostęp do WiFi i parkingu. Goście weselni mogą wypocząć u nas po roztańczonej nocy, a także kolejnego dnia zrelaksować się w hotelowej Strefie Wellness.
Noclegi dla Gości Weselnych objęte są promocyjnymi cenami.

Opinie o Hotel Fenix

3.9
7 opinii
7 opinii
Profesjonalizm
(5)
(2)
Jakość/cena
(5)
(2)
Polecasz to?
(5)
(2)
aurora.firma
Autor: Artur
1
Z usługą spotkałem się na weselu, na którym byłem gościem

Tragedia a Właściciel Krzysztof to typowy fałszywy człowiek . Obiecuje jedno robi całkowicie co innego. Wysokie mniemanie o sobie a wiedzą zerową. Taki człowiek nie powinien prowadzić hotelu .. Jedzenie tragiczne.  Nie ma nic wspólnego z tym co sie zamawia. Nie polecam . Omijajcie szerokim łukiem.  Zaangażowanie kończy się z chwilą podjęcia pieniędzy. 

Zgłoś nadużycie
juliapodwysocka
Autor: JUlia
1
Korzystaliśmy z tej usługi podczas naszego ślubu

Szczerze odradzam organizowania wesela w Sali weselnej Feniks. Miejsce bardzo ładne, ale właściciela nie obchodzą pary młode. No chyba, że ktoś chciałby, aby na jego weselu sprzątano ozdoby w trakcie trwania wesela!!!!!! Na naszym weselu w programie była sesja zdjęciowa z gośćmi w ogrodzie, została ku temu przygotowana ładnie altanka, nawet ręcznik papierowy do wycierania potu bo był upał, dwa białe krzesła, dla nas i goście żeby ładnie podchodzili, w oznaczonym czasie przychodzimy z gośćmi wężykiem, tanecznym krokiem a tu co wszystko sprzątnięte, bo właściciel bał się, że ktoś mu ukradnie ozdoby!!!!!!!!!! Kolejna sprawa to nie zapewnienie bezpieczeństwa gościom, którzy wychodzili nad jezioro. Mimo, że ogród jest podświetlany nie było podświetlenie włączone!!!!!!! i goście potykali się np. w czasie realizacji również umieszczonego w programie puszczania zimnych ogni. Poza tym właściciel nie pozwolił puścić meczu bezgłośnie każąc gościom iść do pokoi!!!!! Jak sala weselna, gdzie wesela są organizowane w czasie euro może nie mieć kabla do przeciągnięcia, żeby dj podłączył do swojego ekranu i żeby zatrzymać gości, a nie na 3 godziny większa część gości rozeszła się na zewnątrz. Co w naturalny sposób nie dzieje się gdy mecz bezgłośnie puszczony jest na ekranie, część gości wówczas tańczy, część ogląda i samemu sobie komentuje mecz. Mamy XXI wiek!!! To również jest niedbalstwo ze strony właściciela!! że jeszcze takiej możliwości nie ma sala – wstyd. Hotelarz również musi dbać o integrację gości, przytrzymanie wszystkich razem na Sali, a nie wysyłanie ich po pokojach. Ponadto jeśli chodzi o jedzenie to zapłaciliśmy za 50 dorosłych osób, na weselu było ich tylko 40 i brakowało jedzenia!!!! Porcje były bardzo małe i w ogóle półmiski z czymkolwiek były mikroskopijnych rozmiarów. cdn

 

Poza tym nie do pomyślenia jest, by właściciel nie odpowiadał na e-maile klientów. Znaczy się do zawarcia umowy jest bardzo zaangażowany, ale przed weselem jak pisze się z konkretnymi wiadomościami i ustaleniami to już jest totalnie nieuchwytny. Co jest nie do pomyślenia, bo jeśli jakiegoś oczekiwania gości nie chce się spełnić, to należy bezzwłocznie natychmiast poinformować klienta z jakiego powodu jest to niemożliwe lub zwyczajnie wskazać, że będzie to za dodatkową opłatą. Klient musi o tym od razu zostać poinformowany, żeby mieć wybór. Nie można przez telefon pół roku przed ślubem mówić, że nie ma problemu z aranżacją ogrodu, i że to ustalimy 10 dni przed weselem, a 10 dni przed weselem zbywać klienta, który widzi, że hotel dysponuje aranżacją ogrodu, więc informując właściciela, że będzie chciał z niej skorzystać, jest przekonany, że właściciel się o to zatroszczy, bo tak się umawialiśmy pół roku przed. Natomiast jeśli właściciel tego, nie chciał zrobić, to musi poinformować o tym klienta od razu. Pół roku przed ślubem załatwienie dekoratorki nie jest problemem, ale 10 dni przed jest karygodne!!!!! Pracując w branży powiem tak, nie wyobrażalne jest dla mnie nie wykorzystywać całego piękna infrastruktury hotelu dla wesela – zakładając że tym specjalizuje się hotel. Jeśli dysponuje się oświetleniem ogrodu, to powinno być ono włączone na całą noc trwania wesela, gdy jest ciemno czyli w godzinach 23 – 3. Jeśli chce się wziąć dodatkową za to opłatę, to mówi się o tym klientowi, żeby mógł mieć wybór, a nie dopuszcza do sytuacji, w której w programie właściciel dostaje, że są puszczane zimne ognie w ogrodzie, a on nie podświetla ogrodu, tylko gości potykają się po ciemku. Czasy są teraz ciężkie, więc zrozumiałe jest, że kroi się koszty, ale jeśli nie chcemy zapłacić dodatkowym osobom z personelu, to samemu jako właściciel przejmujemy część pracy personelu, tak by mimo cięcia kosztów, nie ucierpiała na tym obsługa klientów. cdn

 

Naprawdę postawa właściciela hotelu Feniks w Morzyczynie jest naganna. Nie polecam organizowania u niego wesela, bo tak naprawdę to właściciel nadaje ton i tworzy atmosferę danego miejsca i jest odpowiedzialny za bycie gospodarzem własnego miejsca. Z takimi zadaniami właściciel hotelu Feniks w Morzyczynie nie radzi sobie w ogóle. Jako właściciel trzeba myśleć!, widząc program danego wesela podchodzić do niego indywidualnie i dokładać wszelkich starań, by dopomóc klientowi w zorganizowaniu wesela według wyobrażenia i kryteriów klienta, udostępniając co ma się najlepszego. Właściciel odpowiada w końcu za najważniejszy dzień w życiu swoich gości i niszczenie go własnym niedbalstwem, lenistwem, brakiem zaangażowania jest po prostu kary godne. Drodzy przyszli Państwo Młodzi dobrze się zastanówcie zanim wybierzecie to miejsce na wesele. Rozczarowanie spowodowane niedbalstwem właściciela może kosztować was zniszczeniem najważniejszego dnia w życiu. Brak współpracy i komunikacji ze strony właściciela dostarczyło tyle nerwów, że naprawdę organizując najważniejszy dzień w swoim życiu wybierajcie właścicieli obiektów, którzy mają poczucie odpowiedzialności za wykonywaną przez nich pracę, bo otrzymują od Was najwięcej pieniędzy, jeśli chodzi o koszta całego wesela, to im zostawiacie najwięcej swoich pieniędzy więc warto wybrać osobę, która pomoże Wam w uczynieniu tego dnia szczególnym, bo czuje spoczywającą na niej odpowiedzialność. Zaangażowany właściciel naprawdę wpływa na jakość wesela.

Zgłoś nadużycie
kamilali
Autor: Kamila
5
Korzystaliśmy z tej usługi podczas naszego ślubu

To było cudowne wesele! Jedzenie i obsługa na 6! Pani Kasia to perfekcjonistka, która wszystkiego dopilnowala na czym nam zależało, Pan Krzysztof zawsze chętny do pomocy, pomysłowy i ugodowy. Jednym słowem polecam! Warto! A my jeszcze raz dziękujemy :)

Zgłoś nadużycie
Zobacz więcej

Adres

Miasto: 73-108

Kontakt

Zwykle odpowiada w mniej niż 24h
Skontaktowałeś się już z tą firmą
Przejdź do rozmowy Kontakt
Przejdź do rozmowy Kontakt