Salon jubilerski i pracownia projektowa Diamond Sky to miejsce wyjątkowe. W samym sercu Starego Miasta w Krakowie, tworzymy niepowtarzalne wyroby sztuki jubilerskiej, których piękno doceniają najbardziej wymagający klienci. W salonie posiadamy szereg wzorów modeli pierścionków, obrączek, kolczyków oraz zawieszek, które mogą stanowić doskonałą inspirację podczas pracy nad Państwa biżuterią. Naszą kolekcję stale poszerzamy o nowe wzory. W komfortowych warunkach salonu możecie Państwo wybrać najpiękniejsze kamienie szlachetne, zapoznać się z naszymi propozycjami, projektować i modyfikować wzory a wszystko to
w asyście naszych doradców.
Przemyśl zanim zdecydujesz się na zakupy w sklepie DIAMOND SKY, możesz zaoszczędzić, NERWÓW i ROZCZAROWANIA. Opisze tu moją historię zakupu aby przedstawić jak wyglądają zakupy w tym sklepie.
Zakup i wybór pierścionka to naprawdę spore wyzwanie dla faceta, chcemy zrobić dobre wrażenie i wybrać biżuterię dla ukochanej na całe życie.
Nazwa internetowego sklepu brzmi naprawdę dumnie i profesjonalnie, obsługa rewelacyjna DO CZASU otrzymania zamówienia. Później schody. WYKONANIE ? WSPARCIE POZAKUPOWE? To już nowa rzeczywistość.
RÓŻOWE ZŁOTO? Zadziwiło jubilerów i rzeczoznawców nazwą koloru bo wpada mocno w odcień żółtego i mocno odbiega od zdjęć. Zdjęcia produktowe na stronie są doskonałe i na tym się kończy. Rzeczywistość pokazuję na zdjęciach w załączniku -> oba to próba 585 różowego złota.
POMYLONO KAMIEŃ, zamówiłem 0,28 dostałem 0,26 a w ramach przeprosin usłyszałem, że „śpieszyliśmy się, możemy zwrócić Panu 200zł”
Pomylono pudełko, zamówiłem pudrowe, a do pierścionka o wartości 5k dostałem poszarpane, TANDETNE opakowanie, które aż WSTYD wyciągnąć przez ukochaną. Obsługa klienta znalazła rozwiązanie – powiedziano mi, że prześlą nowe pudełko POCIĄGIEM!
„Informuję Pana w słuchawce, że nie jestem zadowolony, za 3 dni planuję się oświadczyć więc już nie zdążę kupić nowego, wściekły w środku godzę się na to co mam i informuję, że oczekuje rekompensaty w związku z NIEPOPRAWNYM zamówieniem, odpowiedź serwisu to „przykro mi, z powodu niefortunnych pomyłek, możemy przyjąć zwrot”. – ŚCIANA.
Z całym szacunkiem do serwisu chce przypomnieć, że sprzedajecie PIERŚCIONEK ZARĘCZYNOWY razem z EMOCJAMI na całe życie a jakbym nie sweter na targowisku. Sprzedajecie jedyny niepowtarzalny i najważniejszy element w życiu kupujących. Czas w którym można zrobić to niepowtarzalne wrażenie tylko jeden raz!
Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Przepiękny pierścionek.
Serdecznie polecamy ;)
Sympatyczna i profesjonalna obsługa, klimatyczne miejsce. Zamówiony pierścionek przerósł moje wyobrażenie. Byłam cały czas informowana o tym na jakim etapie jest zamówiony przez mnie produkt. W salonie można zmodyfikować wybrany wzór lub z pomocą obsługi stworzyć swoją własną unikatową biżuterię.
Gorąco polecam.